10 Ekim 2012 Çarşamba

BEGONVİLLERİN ÖLÜMÜ

 Guruba  adını yazmıştım
Begonviller dökülürken
Ellerimde titreyen aşkının ızdırabıydı
Oysa  sensiz dondurma yemeyi bırak
Su bile içmek istemezken ben
Begonvillerimi öksüz bırakmadın mı?!

Susmadı mı martılar benim yalnızlığıma
Burgaz adada
Susmadı mı çıngıraklar
Faytonlarda…
Duvarlar üstüme üstüme
Gelmedi mi hani
Begonvillerim ölmedi mi?

Ezici bir yağmur akmadı mı gökten tüm yetimlere
Beni bırakmadın mı
Üç kuruşluk ümitlere
Yakmadı mı gırtlağını
Odu yanan kalbimin
Susmadı mı vapurları
Sensiz duran iskelenin…

Sular kan ağlarken
Ekim sonu Heybeli’de
Geçmişle geleceğin yüzleştiği o gemide
Unutulan bir ezgiydi
Denizkızı aldı dediler
Begonviller içlenip de
Benim için ölmediler…
Yazan: MELEK
10 EKİM 2012

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız ve görüşleriniz bizim için değerlidir, paylaşımlarınızı bekliyoruz.

Etiketler

NEREDE TRAK ORADA BIRAK :) zaten aşk bir trafik kazası değil midir meleğim:) 20-04-2024

GÜNAYYYYDIN:=))) BUGÜN bahar geldiğinin kanıtını yaşadığım nir güne meraba dedim, biraz güneş...biraz pus...bolca çiçek oh mis... polen:)ç...