6 Ekim 2012 Cumartesi

ALTINPARK'TAN SONBAHAR MANZARALARI


SONBAHAR MANZARALARI

 ALTINPARK, ANKARA

- Güneşli bir cumartesi ve ben sizler için fotoğraf çekiyordum...
ben sizleri ne kadar çok düşünür oldum dostlar, şu fotoğrafı çeksem severler mi, şu kareyi yakalayamadım derken bakıyorum yüzlerce poz birikmiş hafıza kartımda:))

-Ben halimden memnunum, 2000 tıklamaya ulaşacak durumda okunma sayım..belki daha da çok:))Mutluyum tabii sizlerin sayesinde...ben de boş durmuyorum bu arada, yeni şeyler arıyorum bloğuma koymak için, Hollanda'dan, Amerika'dan, Kanada'dan, Güney Kore'den, Brezilya ve Rusya'dan, İngiltere'den yazdıklarımı okuyanların olması beni çok gururlandırdı.


                 HEPİNİZE KOMACAAAN BİR TEŞEKKÜR YOLLUYORUM!  KOMACAN:)

Sevmek sevilmek ne güzel şey a dostlar...


ALTINPARK'TA BİR SONBAHAR ÖĞLESİ


Gelelim Altınpark Fotoğraflarıma...

Efendim Altınpark Ankara'mızda nezih ve  büyük bir parktır: içinde İtalyan Restoranı, Çin Lokantası, yörük çadırı, kafeler bulunur, amfi tiyatroları vardır, konserler yapılır, özellikle yazın konseri, etkinliği bitmez.

Kongre ve kültür merkezi olarak fuar binasını kullanıyoruz, otomobil ve mobilya gibi büyük çaplı fuarlara ev sahipliği yapmıştır.
içinde faytonla gezip nostalji yapabilirsiniz..
lunapark da mevcut...

 sonbaharda ve yaz başında ayrı bir güzel olur burası...piknik yaopmak, spor yapmak, hatta bisiklete bile imkan var parkın içinde...
 Altınpark'ta Feza Gürsey Bilim Merkezi de var...içinde deneyler, bilimsel çalışmalara dair toplantılar da yapılıyor...bu heykel de çok şirinmiş değil mi?
 Heykelin adı:  Küçük Adam...adam küçük de neden elleri, ağzı, gözleri, kafası bu kadar büyük sizce?

 Heykelin altındaki açıklamaya göre beynin vücudumuzun diğer uzuvlarına oranla ne denli önemli olduğuınu belirtiyor, ayrıca eller, gözler, beyin, ağız oldukça özel 4 organımız olduğundan abartılı yapılmış.
Gez gez nereye kadar, yemek de lazım diyen atımız dinlenme molasında da kurtulamadı kameramdan:)

 Gül bahçesinde sonbahar gülleri sizleri selamlıyor dostlar...yazın o kadar çok gül olur ki arasından geçemezsiniz, pembe, sarı, beyaz, kırmızı, ebruli güller...aahhh ah, bir bahçe dolusu gül!
ne romantik.
Gül tutan elde bir miktar kokusu kalır derler, ben de de kalmış mıdır değerli okurlarım, ben de gül bahçesinden geçtim de netekim...


Ne de şirin dizilivermişler değil mi?  uslu sulu müşteri bekliyorlar...

GÜNÜN FOTOĞRAFI
 
-Sudan yeni çıktı abla, geeel, gel taze balık adama geeel!


GÜNÜN ŞARKISI



Bu senenin Eurovision 1. Loreen sizler için Euphoria diyecek, sadece sizler için amaaa.
"Euphoria " kelimesini çoğumuz parfüm dünyasından biliriz, meşhur bir koku ismidir, Calvin Klein...
 Anlamı canlılık, zindelik, hoşluk, yerinde duramama vb.
Güçlü bir sesi var hatunun, hak ettiğine inanıyorum, ya siz?


Meleğiniz yoruldu gaari, aurası elektromanyetik alandan zarar görmeye başlayıveeeedi...Auram olsa olsa şu anda gri oluveemiştir.
Bu yüzden sizlere veda ediveripdurum:))
Gendinize iyi davranın...
hayatınıza güzellikleri ortak edin lüffennn!
Beni de unutmayın gari, e mi???


Not: Zaman zaman talihsiz yazım hataları olabiliyor,bir yeri yazarken diğer satırdan harf siliniyor, yorgunluğuma verin lütfen:((.
Bazen de sayfayı düzeltirken ekran kitlenebiliyor, o sırada yayın hangi ile yayınlandı göremiyorum o sırada...yine de sıfır hatayla yazmaya çalışıyorum, düzgün bir yazıyı okumak herkesin hakkı tabii ki.
Sevgiyle kalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız ve görüşleriniz bizim için değerlidir, paylaşımlarınızı bekliyoruz.

Etiketler

KEDİDİR O KEDİ :))