7 Eylül 2012 Cuma

CIVIL CIVIL BİR KLİP İSTER MİSİNİZ?

Aşağıdaki linke tıklarsanız Sertab Erener'in kaliteli sesi ve Ozan Çolakoğlu'nun katkılarıyla günün şarkısı, günün klibi: DIM DIM!

http://www.izlesene.com/video/sertab-erener-dim-dim-yeni-video-klip-2012/6389805

Sanatçının son albümü ey şuh-i sertab'tan bir parça bu...lokum gibi şarkı vesselam:))


Sertab Erener boyuyla sesinin zıtlığı arasında kocaman bir sanatçıdır Türkiye için.
"Lal, Sevdam Ağlıyor, Rengarenk, Every Way That I Can, Beni Aşka Ver" gibi şarkıları ile hafızalarımızda yer edinen, üstelik de Eurovision serüveninde bize ödül getiren Sertap...Kliplerinde sosyal mesajlara da yer veren Sertab, çok yaşa sen emi...


Bundan sonra dilime dolanan şarkıları, hafızalardan silinmezleri ya da, bloğuma koymaya karar verdim, umarım hoşunuza gider. Kimi zaman pop, kimi zaman rock, halk müziği, hatta klasik müzik...Neden olmasın?

İstediğiniz eserleri bana iletin ben sizler için de söylerim efendim:) kaçacak delikleri ayarlayın ama önceden, evde bazen söylüyorum mırıl mırıl, komşularıma acıyıp susuyorum...Gerçi eski apartmanımda mutfakta şarkı söylerken üst kattaki komşu kızı Necla abla koşa koşa kapıya gelir: ya "sesin gelmiyor, duyamıyorum, daha yüksek sesle söyle lütfen" ya da "şunu da söyle nooolurr" diye tuttururdu ama zevk meselesi tabiİ, bu sayede az durulatmadım bulaşıkları... -Belki de canlı performansı seviyordur değil mi?-ben yine de sesimi beğenenlere şimdiden teşekkür ederim efeniiim-



GÜNCEL VE YEREL OLAYLAR

ÇUBUK TURŞU FESTİVALİ



Turşu sever misiniz? Ya Çubuk turşusu? Ben şahsen pek turşu sevenlerden değilsem de Çubuk turşusu ev yapımı turşuları aratmıyor, zaten duyduğum doğruysa ev hanımları yapıyormuş turşuları. Bir ara Ankara'nın öbür ucundan turşu almaya gidenlere şaşırıyordum, sonra biri bize Benli turşucuyu tanıttı, 5 kilo alalım,10 kilo alalım derken her 10 günde bir Çubuk yollarını arşınladık, yedik yedik ve şiştik tabii.Siz az yeyin, öz yeyin dostlar. Beni ABD'den takip eden dostlara da selam olsun, acaba onlar da biliyor mudur bu turşuları?

13-14-15 Eylülde Turşu Festivali varmış Çubukta...Lafı buraya getirecektim de biraz kıvrandırdım kabul. Konser verecekmiş Uğur Işılak, güçlü bir ses, güçlü bir yorum. Benden söylemesi.
Bu da turşucu güzeli...

Bazı insanlar tanıyorum ki aslında tanımakta zorlanıyorum demeliyim, gider çiğ balığı yer turşuyu yemez...Vasabi yer, turşu yemez...Biraz büyük gönüllülükten yapar bunu, ama yurt dışından bir lezzet gelse kaçırmaz...İşine gelirse sarmısağı sevmez, işine gelirse gider sarmısaklı permesanlı pizza lüpletir, ya da kumpirde yer, soğuk sandviçte, sevmez canım aslında, öyle bir durum yani.

Saygı duyarım, duymalıyım da, ben turşuculardan rüşvet falan alıp da yazmıyorum bu satırları da hani, kimse elime bir bidon turşu verip kızım gel sesimizi duyur da demedi üstelik...Benimki burnunu sokma durumları affınıza sığınarak.

BALIKLAR AŞKINA 

Değerli okurlarım acaba balıkların aşkı nasıl ola ki, hani balık hafızalılar ya...

Düşünsenize birbirine aşık olan iki melek balığı, iki hamsi, iki zargan, iki levrek...acaba kaç dakika sonra unuturlar birbirlerini? Ben biyolog değilim, konu hakkında bilgi sahibi de değilim üstelik, sadece bu şık çanta bana bunları düşündürdü.
Okyanusta karşılaşıyorlarmış mesela, bizim levreğin yanında başka bir levrek ve üstelik gülüyor gevreeek gevrek, "vaaay demek şimdi böyle olduk ha" tripleri, okyanusta kan gövdeyi mi götürür yoksa unutulan levrek hangi konu yüzünden dişlerini sıktığını unutup kuyruğunu sal-laya sal-laya yeni aşklara mı yüzgeç açar:))Kim bilir... Bence insab onu üzen konularda balık hafızalı olmalı biraz, tabii başına gelenleri ders almadan unutsun demek istemiyorum, demek  istediğim içimizde büyüttüğümüz öfkeler, hınçlar, sevgisizlikler, aldanış ve bize yapılan yanlışlara dair negatif duygular gün gelip sizi küçültür, kah beden olarak, kah manevi olarak, insaniyetinizi küçülterek yani...

Söyle bakalım, böyle yazıyorsun da sen  balık hafızasıyla unutuyor musun derseniz: deniyorum en azından.
Laf aramızda sanat eseri gibi bir çantaymış hani.

YARIN BENİM DOĞUM GÜNÜÜÜÜM...


Eylülü sevmek zorundayım demiştim ya hani 2-3 gün önce yazımda, işte  nedeni açık oldu şimdi değil mi okurlarım...Pastanızı alıp gelirseniz yemem demem, ama neli olsun derseniz, çikolatalı olabilir, şanfıstıklı olabilir, böğürtlenli olabilir, ancak yanına sarma da isterim haberiniz olsun, turşu da olabilir hani...Aman pasta ve turşu...sonrasını düşünemiyorum yani:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız ve görüşleriniz bizim için değerlidir, paylaşımlarınızı bekliyoruz.

Etiketler

KEDİDİR O KEDİ :))