25 Eylül 2012 Salı

BAŞIN SAĞOLSUN ZAHİDEM

NEŞET ERTAŞ'IN ZAHİDESİ ÖKSÜZ-YETİM

Bir yıldız daha kaydı avuçlarımızdan...

Çok üzgünüm bugün değerli okurlarım, çok üzgünüm...

Neşet Ertaş'ın ölümünden ötürü, biliyorum ki sizler de benimle aynı duyguları paylaşıyorsunuz, eminim. Allah rahmet etsin, türkülerinde,eserlerinde hayat bulacak kendisi...

Zahide, uğruna türküler yazılan türkü güzeli, o eşsiz aşkı Türkiye'nin, dünyanın hafızalarına kazınan büyük aşkın göz bebeği ne haldedir acaba şimdi? Sade bir vatandaş olarak benim acım herhalde Ertaş ailesinin yanında, onunla hayatı paylaşan sevenlerinin -ailesinin yanında  küçük bir katre olacaktır...

Zahiden, Zahideler öksüz kaldı, sensiz kaldı Neşet Amca...Ama halkın onlara sahip çıkacaktır...



Ama son yolculuğunda da huzursuzluk çıkaranlara sen kızma nolur, üzme kendini...Yıllarca sevgiyi aşkı anlattın ama nasıl dineldiysek suç bizlerde Neşet Amca!!!

Provakatörlük yapılmazsa, herkes sağ duyulu olursa ruhun biraz daha huzurlu olacak...

Seni azıcık seven yürekler senin yeryüzündeki son yolculuğunu  lekelemekten imtina edecektir, saygı duyacaktır sana...

Adınla sanınla nice yıllar susmayacak türkülerin,
Nakış olacak sevdalı yüreklere,
Sazının telleri inletecektir senin arkandan alemi!
Sen nazlı yüreklerde çiçek açacaksın Çiçekdağlı Neşet Amca...



ÖLÜMSÜZLÜK ARANIYOR!!!

 Acı bir ölüm haberinden sonra , ölümsüz eserler bırakan bir ustadan sonra sizlere bu tarz ölümsüz
 eserler bırakamayan biz sıradan insanların aradığı ölümsüzlükle ilgili bir haberi  paylaşmak istiyorum. Bu yazıyı 1 hafta önce bulup arşivime eklemiştim, duyurayım istedim.



Alıntı: Lokman Hekim October 29th, 2009 14:23 :
"   Bugün Hürriyet gazetesinin Web sitesinde aşağıdaki haber yayımlandı.
Ölümsüzlüğün formülünü bulduğunu iddia etti
KİEV – ABD’de yaşayan Ukraynalı tıp profesörü Konstantin Rasin’in, kendi geliştirdiği atom çekirdeği yapımı teorisi ile insanın ölümsüzlüğünün önünü açtığı öne sürüldü.

Ukrayna’daki ‘UNİAN Ajansı’ Ukraynalı bilim adamının biyosibernetik alanındaki çalışmasının, beynin fonksiyonlarını yitiren parçalarının yerine protez yerleştirilmesine imkan tanıdığına ilişkin iddiayı yayımladı.

Prof. Rasin, “Biyosibernetik alanındaki son teknoloji sayesinde, çok yakında beynin farklı parçalarının yerlerine protez takılabilecek” iddiasında bulunurken ölen insanların kişiliklerinin kopyalanmasını sağlayacak sensörlerin yapımının da mümkün olduğunu savundu.
Rasin “Artık kimse buna fantezi ya da masal gözüyle bakmıyor. Bu, gerçek” diye konuştu."


 Ölümsüzlüğe Melekçe Yorumlar




Eksik olmasınlar görmek istemem ben o günleri...


Tüm etik, bilimsel kaygılar bir yana ölümsüzlüğü bulan güç ölümlülere acıyacak mı sizce? Kimin eline geçecek şayet bulunursa bu güç, kimlere yar olacak kimlere ölüm!?

Yaşadığımız ölümlü hayatta çok mu güzeliz, çok mu işler başardık,
 Ön yargıyı mı kaldırdık örneğin şu kısa hayattan ki ölümsüzlük mertebesini hak ettik ey insanlık?!

Savaşları mı susturduk?

Güzel işler yapa yapa  daha güzellerini yapmaya mı niyetlendik evrene doğru dalga dalga yayacak...
Sevgiyi mi hükümran ettik ki dünyaya: Benim haberim yok...

Açlık mı kalktı dünya üstünden?

Bu mutluluğa bir ömür yetmez mi diyor bilim?
Anlamıyorum, anlamıyorum, anlamıyorum...


Gönül gözümüz kör olmadan,
Ağaçların kökleri toprakta solmadan,
Aşıklar dünyaya küser olmadan
Tetikten  elimizi çeksek diyorum...

GÜNÜN ŞARKISI

Sizlere İlhan İrem'den  bir şarkıyla veda etmek istiyorum değerli okurlarım...
Aşağıdaki linkte "Konuşamıyorum " diyor içtenlikle.
- Ne zordur için susmazken konuşamamak!-

http://www.youtube.com/watch?v=d7KT-I1S3yE




Bugünlük bu kadar değerli okurlarım,
Sizlere sağlıklı ve mutlu yarınlar dilerim...
Meleğiniz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız ve görüşleriniz bizim için değerlidir, paylaşımlarınızı bekliyoruz.

Etiketler

NEREDE TRAK ORADA BIRAK :) zaten aşk bir trafik kazası değil midir meleğim:) 20-04-2024

GÜNAYYYYDIN:=))) BUGÜN bahar geldiğinin kanıtını yaşadığım nir güne meraba dedim, biraz güneş...biraz pus...bolca çiçek oh mis... polen:)ç...